خدا کند راست.....................................
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 894
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 2
:: تعداد اعضا : 24

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 27
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 107
:: بازدید ماه : 1194
:: بازدید سال : 4486
:: بازدید کلی : 104106
نویسنده : سیدکاظم مطلوبی (میرسالاری)
شنبه 5 / 5

ایلنا - یاسوج: فرماندار شهرستان کهگیلویه از راه اندازی دفتر امام جمعه بخش دیشموک این شهرستان در آینده ای نزدیک خبرداد.

به گزارش ایلنا از دیشموک ، " ناصر رضایی " در شورای اداری شهرستان کهگیلویه در محل آموزش و پرورش دیشموک گفت: ترویج فرهنگ از مهمترین اولویت های برنامه های ما در سالجاری خواهد بود که راه اندازی دفتر امام جمعه این بخش در راستای همین برنامه ها و با توجه به استقبال مردم این دیار صورت می گیرد.

وی از راه اندازی نمایندگی اداره ورزش و جوانان در این بخش هم خبرداد و اظهارداشت: با رایزنی ها و بررسی های صورت گرفته ، دفتر نمایندگی اداره ورزش و جوانان در هفته دولت در بخش دیشموک راه اندازی می شود.

فرماندار شهرستان کهگیلویه با تشریح وضعیت اعتبارات تخصیص یافته در بخش های مختلف بویژه در بخش عمرانی ، خاطرنشان کرد: اعتبارات خوبی برای اتمام مدارس تا قبل از مهرماه سالجاری پیش بینی شده که بخش دیشموک سهم عمده ای از این اعتبارات دارد.

رضایی افزود: مخزن یک هزار مترمکعبی این بخش نیز هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد و مشکلات کنونی در زمینه کمبود آب شرب سالم مرتفع می شود.

وي در ادامه به تشریح اعتبارات ترمیم و بازسازی بقاع متبرکه در شهرستان کهگیلویه پرداخت و یادآور شد: 11 میلیارد و 400 میلیون ریال برای ترمیم و بازسازی بقع متبرکه و مساجد این شهرستان در سالجاری پیش بینی شه که برای بخش دیشموک بویژه امامزاده " میرسالار (ع) " اعتبار مطلوبی در نظر گرفته شده است.

فرماندار کهگیلویه گفت: شش میلیارد ریال برای کمک به هیات های مذهبی و کانون های مساجد این شهرستان تخصیص یافته که هیات های مذهبی و کانون های مساجد بخش دیشموک می توانند برای تخصیص اعتبارات مورد نیاز درخواست های خود را به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان اعلام کنند.

رضایی از تلاش های صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد برای بسط و گسترش فرهنگ اسلامی تقدیر و بیان داشت: با افتتاح شبکه های دیجیتالی در شهرستان کهگیلویه و بخش دیشموک بسیاری از نگرانی ها و دغدغه های مردم در این زمینه نیز رفع می شود.

وی افزود: راه اندازی شبکه های دیجیتالی در شهرستان کهگیلویه و بخش دیشموک تا دو ماه آینده به سرانجام می رسد که این اقدام نقش عمده ای در ترویج و اشاعه فرهنگ دینی و اسلامی خواهد داشت.

فرماندار کهگیلویه ، رسالت مسئولين در دولت دهم را مضاعف خواند و یادآور شد: ما مسئولين براي از بين بردن مشكلات مردم منصوب شده ايم و در این راستا نباید از هیچ کوششی دریغ بورزیم.

رضایی بر تعامل دستگاههای اداری و شرکت های خدماتی برای رفع مشکلات و نگرانی های مردمی تاکید کرد.

 




:: بازدید از این مطلب : 883
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
این وبلاگ برای معرفی طایفه سادات صحیح النسب میرسالاری طراحی گردید .در این وبلاگ اداب ورسوم ،مطالب تاریخی،معرفی شخصیت هاو...........می پردازیم
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
نظر سنجی

نظر شمادرباره هیئت امنای امامزاده میرسالار(ع)

پیوندهای روزانه